23 czerwca 2016

Podstawowy koktajl truskawkowy

____________________________________________________

Cześć! Witam Was serdecznie na moim blogu poświęconym jednej z moich pasji, czyli wszelkim słodkościom. Ciasta, ciasteczka, koktajle, babeczki, smoothie, pralinki, czekoladki...bez tego nie da się żyć! ;)
Największą satysfakcję mam wtedy, gdy mogę zrobić coś dobrego do jedzenia dla najbliższych. Są moimi krytykami kulinarnymi i nieskończoną dawką pomysłów. Na tej stronie będę dzieliła się z Wami przeróżnymi przepisami na słodkości.
Na wstępie muszę Was poprosić o wyrozumiałość - to dopiero pierwszy przepis, ale z czasem będę rozwijać stronę i oferować Wam wiele ciekawych pomysłów.
Jeszcze słowem wyjaśnienia...jestem Czekoladową Kulką, maniaczką czekolady, jednak na początku podam kilka przepisów na desery z owocami. W końcu sezon w pełni, trzeba z niego korzystać!

____________________________________________________

PODSTAWOWY KOKTAJL TRUSKAWKOWY

SKŁADNIKI (na 3 porcje po około 250ml):


WYKONANIE:
Do wysokiego naczynia wsypujemy truskawki, następnie dolewamy odrobinę* mleka. Miksujemy całość, aż do uzyskania gładkiej konsystencji. Następnie dodajemy jogurt naturalny i resztę mleka. Ponownie miksujemy. Przelewamy do szklanek.


Koktajl możemy udekorować truskawkami. Najlepiej smakuje w towarzystwie lodów...truskawkowych oczywiście!





*Ponieważ nie mam zamykanego robota kuchennego, wszystko co miksuje opryskuje mi ściany. Jeśli również macie taki problem, to najpierw zmiksujcie truskawki z niewielką ilością mleka.  
Ja truskawki dodatkowo posłodziłam cukrem waniliowym. Wszystko zależy do Waszego gustu, czy lubicie bardziej słodkie koktajle, czy nie.
Jeśli nie lubicie zbyt gęstych koktajli, to gęsty jogurt naturalny zastąpcie taką samą ilością mleka lub maślanki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zainteresowanie moimi przepisami :)