2 października 2016

Naleśniki z musem jabłkowym


____________________________________________________

Dla mnie jesień to przede wszystkim czas jabłek. Koło garażu moich rodziców rosną trzy jabłonie, więc jest z czego robić desery
Dzisiejszy podwieczorek wyszedł bardzo spontanicznie i bardzo smacznie - w końcu kto nie lubi naleśników?
____________________________________________________

Naleśniki z musem jabłkowym

Składniki (6 naleśników):


Przepis:

1. Jabłka obrać ze skórki, usunąć gniazda nasienne i pokroić w drobną kostkę. Włożyć do rondelka, wlać odrobinę wody (tylko do przykrycia dna), dodać dwie łyżeczki cukru*
2. Gotować na wolnym ogniu aż do miękkości i lekkiego zgęstnienia, co chwila mieszając** Odstawić.
3. W misce ubić jaja, mleko, mąkę*** i dwie łyżeczki cukru.
4. Na patelni rozgrzać niewielką ilość oleju. Chochelką wylewać odpowiednie porcje ciasta naleśnikowego, smażyć ok. pół minuty z każdej strony.


5. Podawać z serkiem homogenizowanym i musem jabłkowym.


*jeśli lubicie, możecie tak jak ja dodać jeszcze cynamon
**u mnie zajęło to ok 10min
***ja użyłam mąki pełnoziarnistej. Zdrowo! ;)

https://www.easypaste.org/file/3uJizx/Nale.niki.z.musem.jab.kowym.pdf?lang=pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zainteresowanie moimi przepisami :)